Sverige

publicerat i Allmänt;

Hej på er! 
Nu är jag i Sverige igen. Har inget mer att säga än att det är kallt!! 13 grader..
Iallfall, vi landade i Gbg kl. 18. Och här sitter jag fortfarande & lär få sitta ett tag till.. Jag hade bokat swebus hem som skulle gå 18.45. Tog en timme för väskorna att komma. Så den bussen & pengarna sket sig. Och nästa går 23.45. Jippi!
Som tur är har jag en snäll sambo som är påväg.. 
Ändå surt att komma hem mycket senare än beräknat när jag ska upp till skolan i mon.. Men så är det! Hem kommer jag iaf. 

Resan har iaf varit jätteskön! 
Kanon fin lägenhet med två stora pooler & havet precis bredvid. Och vädret har varit kanon! 
Kunde inte varit bättre! 

Bilder kommer under veckan. Inget jag orkar fixa med nu ikväll! Och säkerligen inte i mon heller. Men det kommer! ;) 

Ha en bra kväll! 


Kul kväll jag har! 

💙

Kommentera inlägget här :