Mycket i huvudet

publicerat i Allmänt;

Hej på er!

Stått still här ett tag. Men min vecka har bestått av skola, plugg, träning & jobb. Fullt upp alltså!

Nästa vecka ska vi inte ens tala om! Är så mycket i skolan nu fram till vfu:n så det bara snurrar i huvudet. Mycket förberedelser både innan & efter lektionerna.

Bara att försöka ta vecka för vecka så det inte blir allt för rörigt.
Ni får stå ut med att det kanske blir lite tyst här ett tag framöver.

Idag har jag arbetat hela dagen & kvällen har bestått av träning. Ska ta en dusch & sen lägga mig, klockan ringer 04,10 i mon som vanligt. Tack å lov att det är fredag i mon! Då ska jag försöka vara lite positiv ;) Livet kan inte vara en dans på rosor jämt!

Ha en bra kväll:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

😘

Svar: 😍
Madeleine

2:a kommentar, skriven , av Johanna K:

Kämpa på :)

Svar: Ska jag göra! 😊
Madeleine

Kommentera inlägget här :