2 september

publicerat i Allmänt;
Nu är vi redan inne i september. Vart tar tiden vägen? 
Igår var det första skoldagen för termin fyra. Biologi, fysik & kemi blocket. 
Mycket information & en föreläsning. 
Idag skippar jag skolan. 
Känner att jag har så mycket att göra som jag inte hunnit, eftersom det blev en resa. 
Jag måste; 
☆ packa upp resten från resväskan.
☆tvätta.
☆skriva ut massa papper.
☆skriva in schemat i kalendern.
☆fixa en egen kurshandbok. ( vill ha ordning & reda så jag inte missar något )
☆ fixa lite litteratur. 
☆ta undan sommarkläder/skor. Fram
med hösten! 
☆osv.. Får se hur mycket jag hinner med.

I eftermiddag blir det ev, A6 med Elin :) 

Ha en bra dag! 


Köpte med denna godingen från taxfreen :)
Och även denna superbra hudkrämen! 

 Sparade några hundra! 
Perfekt :) 

💖

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Den hudlotionen är ju jättebra!!👍

Kommentera inlägget här :