Delkurs 2

publicerat i Allmänt;
Nu är delkurs 1 i skolan klar! Så skönt att ha klarat allting, så man inte ligger efter med tentor/arbeten. För i morgon börjar delkurs 2 som håller på fram till 2 juni då vi får sommarlov. Den kommer innehålla 3 tentor, 2 st i april och en 2 juni. Sen lite inlämningsarbeten på det. Hoppas den kursen går lika bra som första :) 
Inte så kul att åka under sommarlovet för att göra omtentor.. 
Men vi får se helt enkelt hur det går! Man kan inte göra mera än sitt bästa! 

Tänk att jag snart har gått en hel termin i skolan! 3 år till lär gå fort ;) 
Men jag trivs jättebra och jag ångrar inte att jag sökte in. Det är roligare än vad man tror! 
Så ni som tvekar där ute! Sök in till den utbildningen som känns rätt! Tror sista ansökningen till hösten är 15 april. 
Ni lär inte ångra er :)

Nu måste jag sticka ner till tvättstugan. 
Hoppas ni har en bra söndagskvällen. 


❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Det är så skönt att du trivs!!
Puss på dig

Svar: <3
Madeleine Lindström

Kommentera inlägget här :