Äntligen!

publicerat i Allmänt;
Äntligen fredag! 
Så sköönt!

Vi började en ny kurs i måndags. En "snabbkurs" på två veckor. Så denna veckan har varit så intensiv och jobbig!! Massa information, så det bara snurrar i huvudet. Åkt hemifrån 6.30 och kommit hem 18.45.. Och då ska man sätta sig med alla texter, uppgifter, inlämningar m.m usch.. 
På fredag nästa vecka har vi även en tenta.. Vår första! ( förutom hemtentorna) så jag är så nervös! 
 Tur det bara är en vecka kvar innan det blir som vanligt igen. Rena "semestern". 
Mars månad kommer bli lugn, skola 2-3 dagar i veckan och korta dagar! Plus att vi har praktik. Vi får reda på våra platser nästa vecka, hoppas jag får hemma i jönköping! 

Ikväll ska vi köpa hem pizza och kolla på film. Ska bli så skönt! 
Men det bästa med allt, SOVMORGON!



Skulle inte vara fel med lite vår/sommar nu! Tror de flesta längtar lite extra till värmen just nu när det bara är grått och trist. 
Men det kommer! 

Nu ska jag passa på att sova lite på bussen innan jag är hemma. 
Ha en skön helg! 

❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ille:

Hej! Så kul att få följa på bloggen hur du har det! Ha' nu en riktigt skön helg, själv ligger jag sjuk i influensa. Kramkram ❤️

Svar: Fy... Krya på dig!! ❤️
Madeleine Lindström

Kommentera inlägget här :