Hårfärger

publicerat i Skönhet;
Jag är sjukt sugen på en ny hårfärg nu till hösten!
En mörkare färg, då jag nu är ljus.
Måste bara bestämma mig vilken färg.
 
 
Exempel 1: Tycker Molly Sanden har en väldigt snygg färg!
Röd/lila/brun typ.
 
 
Exempel 2: Miley Cyrus hade brunt med ljusa slingor innan hon klippte av sig håret.
Det är också väldigt fint.
Perfekt till både sommaren och hösten.
 
 
 
Exempel 3: En helt vanlig ljusbrun färg.
Tycker Miranda Kerr är jättesöt i sin färg.
 
Så nu är frågan, vilken färg ska jag välja? Jag har haft massa olika färger i mitt liv, och jag trivdes i alla på olika sätt. Men trivs allra bäst i ljust hår på våren/sommaren och mörkare på hösten/vintern.
 

Så en ändring blir det snarast, jag är inte rädd att testa på nya saker när den gäller mitt hår!
 
Ni får ha en fortsatt bra söndag så kanske vi hörs senare igen.
 
 
 

Kommentera inlägget här :